vrijdag 25 september 2009

Bicicleta!


Zondag mijn mountainbike opgehaald bij Steffi's ouders in Rosas. We hadden m daar neergezet toen we met de motortrailer half augustus alvast wat grote spullen brachten. Ik had uit NL wegbanden, een slot en click-on spatborden meegenomen om m helemaal city-proof te maken. Dus na wat sleutelwerk heb ik mijn nieuwe vervoermiddel klaar. Blijft over een tweetal problemen: 1) we wonen op de 4de en hebben geen lift en 2) we hebben heeeeeel weinig plek. Probleem 2 heb ik getackled door bij Bauhaus wat katrollen en een touw te scoren. De bicicleta hangt nu fijn aan het hoge plafond (zie foto). Dat sjouwen op en af de trap went nog niet echt maar als ik eenmaal door het verkeer zoef is het toch wel erg cool. Natuurlijk was er maandag en dinsdag meteen slecht weer voorspeld en ben ik dus nog even met de metro gegaan maar sinds woensdag scheur ik op de bike door het stadsverkeer. Het is ongeveer een half uur deur tot deur maar in de 22-27 graden die het hier nu nog is is dat wel erg lekker. Vooral de terugweg want die is bijna alleen maar bergaf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten