dinsdag 24 november 2009

USA for a day

Vorige week was er Gastrofest. Teams uit verschillende landen die voor hun land specifieke gerechten maken. Erg leuk. India, Japan, Mexico, Frankrijk, Canada etc. Ik zou een 1-mans team geweest zijn geweest maar besloot me bij het USA team aan te sluiten. We maakten hamburgers, fajita's en chili. Nee die laatste twee schijnen echt Amerikaans te zijn, Tex-Mex. Anyway, het werd erg gezellig.

De afgelopen weken zijn extreem druk. Dit schijnt de drukste tijd van de MBA te zijn, de laatste weken van Term 1. Ik werk dan ook rond de klok en heb voor niets anders tijd. In het weekend ook, ik begin om 10 uur en werk door tot 1 uur 's nachts. Stop alleen voor eten en slapen. Niet erg gezellig voor Stefanie maar het is even niet anders. Ik kijk wel erg uit naar de drie weken kerstvakantie. 17 December heb ik mijn laatste tentamens en daarna ben ik tot 11 januari vrij. Kan ik eindelijk eens wat dingen regelen en wat van de stad zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten